
Süper Lig’de Fenerbahçe’ye sahasında 3-2 mağlup olan Konyaspor, maçın ardından hakem kararlarına tepki gösterdi.
Yeşil-beyazlı ekip, hakem Direnç Tonusluoğlu ve VAR hakemi Sarper Barış Saka’ya yönelik dikkat çeken bir paylaşım yaptı.
İSİM YOLUYLA GÖNDERME
Konyaspor’un sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, “Tüm VARlığıyla DİRENÇ gösterdi.” ifadeleri yer aldı. Bu açıklama, kısa sürede sosyal medyada geniş yankı uyandırdı.

Ercan Ertan
Muhabir
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1316 kez okundu
2
Fenerbahçe’de ayrılık iptal: Mourinho “Kalsın” dedi
1285 kez okundu
3
Kim Min-Jae, Fenerbahçe’ye transfer yapıyor: Kore’nin parlayan yıldızı
1182 kez okundu
4
Iğdır FK, Adanaspor Maçına Hazırlanıyor
1172 kez okundu
5
Emre Belözoğlu: Allah bana 150 yıl ömür verseydi, böyle bir şey yaşayacağımı düşünmezdim
1117 kez okundu