Akşemsettin Ortaokulu çim hokeyi takımı 15-18 Nisan tarihleri arasında Sakarya’da oynanan Yıldız Kızlar Çim Hokeyi müsabakalarına Ankara ilini temsilen katıldı.
Müsabakalarda grubunda Akşemsettin Ortaokulu 4. oldu. Turnuvaya katılan Akşemseddin Ortaokulu Müdürü Özgür Bediz vermiş olduğu demeçte, “Bu turnuva bizim ilk turnuvamız olmasına rağmen kızlarımız son derece güzel bir şekilde mücadele ederek okulumuzu ve ilimizi en iyi şekilde temsil etti. Sporcularımıza teşekkürlerimi sunuyorum. Okulumuzda çim hokeyi branşı çok sevildi. Birçok öğrencimiz bu branşta antrenmanlara katılmaya başladılar. İnanıyoruz ki önümüzdeki birkaç yıl içerisinde Beypazarı’nda bu spor dalı daha da yaygınlaşacak ve birçok alanda başarılı olan ilçemiz bu branşta da marka ilçe olacaktır. Bu bağlamda tüm velilerimizi ve tüm büyüklerimizi bu branşa destek olmaya davet ediyorum” diye konuştu. – ANKARA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1316 kez okundu
2
Fenerbahçe’de ayrılık iptal: Mourinho “Kalsın” dedi
1286 kez okundu
3
Kim Min-Jae, Fenerbahçe’ye transfer yapıyor: Kore’nin parlayan yıldızı
1183 kez okundu
4
Iğdır FK, Adanaspor Maçına Hazırlanıyor
1172 kez okundu
5
Emre Belözoğlu: Allah bana 150 yıl ömür verseydi, böyle bir şey yaşayacağımı düşünmezdim
1117 kez okundu