İstanbul Kısıklı’daki konutundan ayrılan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sultanahmet Meydanına gitti.
Burada vatandaşların sevgi gösterisiyle karşılanan Erdoğan, onlarla sohbet etti, hatıra fotoğrafı çektirdi.
Vatandaşların Regaip Kandilini tebrik eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, kandil simidi ikramında bulundu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan’a, Fatih Belediye Başkanı Ergün Turan eşlik etti.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8302 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5281 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5248 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3619 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2484 kez okundu