Milliyetçi Elazığsporlular Taraftar Grubu Başkanı Muhammed Arslan’dan, Diyarbekirspor maçı için sağduyu çağrısı geldi.
Elazığspor taraftar grubu Milliyetçi Elazığsporlular’ın Başkanı Muhammed Arslan, pazar günü oynanacak Diyarbekirspor maçı öncesi önemli bir açıklama yaptı. Arslan, muhtemel provokasyonlara alet olmayacaklarını belirterek, “Yarınki Diyarbekirspor maçı öncesi herhangi bir provokasyonun içinde olmayacağız. Bordo-beyaza gönül veren tüm dostlarımızı stada ve kuzey kale arkasına davet ediyoruz” ifadelerini kullandı. – ELAZIĞ
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1316 kez okundu
2
Fenerbahçe’de ayrılık iptal: Mourinho “Kalsın” dedi
1286 kez okundu
3
Kim Min-Jae, Fenerbahçe’ye transfer yapıyor: Kore’nin parlayan yıldızı
1183 kez okundu
4
Iğdır FK, Adanaspor Maçına Hazırlanıyor
1172 kez okundu
5
Emre Belözoğlu: Allah bana 150 yıl ömür verseydi, böyle bir şey yaşayacağımı düşünmezdim
1117 kez okundu