
Süper Lig’in 19. haftasında Galatasaray, Başakşehir’e konuk oldu.
Sarı-kırmızılılar ilk yarısını 1-0 önde tamamladığı mücadeleyi 2-1’lik skorla kazandı.
Galatasaray, bu sonuçla resmi maçlardaki yenilmezliğine de devam etti.
GALATASARAY, 23 MAÇTIR KAYBETMİYOR
2024-2025 sezonunda son olarak UEFA Şampiyonlar Ligi play-off turu rövanşında sahasında oynadığı İsviçre temsilcisi Young Boys’a yenilen Galatasaray, daha sonra 16’sını Süper Lig, 6’sı Avrupa Ligi ve 1’i de Türkiye Kupası olmak üzere toplam 23 müsabakada, 17 galibiyet elde ederken, 6 kez de berabere kaldı.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1316 kez okundu
2
Fenerbahçe’de ayrılık iptal: Mourinho “Kalsın” dedi
1286 kez okundu
3
Kim Min-Jae, Fenerbahçe’ye transfer yapıyor: Kore’nin parlayan yıldızı
1183 kez okundu
4
Iğdır FK, Adanaspor Maçına Hazırlanıyor
1172 kez okundu
5
Emre Belözoğlu: Allah bana 150 yıl ömür verseydi, böyle bir şey yaşayacağımı düşünmezdim
1117 kez okundu