Türkiye Hentbol Federasyonu (THF) ile GiresunGençlik ve Spor İl Müdürlüğü arasında “Hentbol Gelişim Programı” kapsamında iş birliği protokolü imzalandı.
Federasyonun açıklamasına göre, Giresun’daki protokol imza töreni, sporcu ve velilerden oluşan yaklaşık 200 kişinin katılımıyla gerçekleştirildi.
THF Başkanı Mesut Çebi ile il müdürü Muzaffer Ergün tarafından imzalanan protokolle kentte sporun daha da yaygınlaşması ve bölgedeki potansiyel yeteneklerin keşfedilmesi amaçlanıyor.
Giresun’da açılacak hentbol gelişim programının, gençlerin spora yönlendirilmesi, altyapının oluşturulması ve bölge halkının spora ilgisinin artmasında önemli rol oynaması bekleniyor.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1310 kez okundu
2
Fenerbahçe’de ayrılık iptal: Mourinho “Kalsın” dedi
1251 kez okundu
3
Iğdır FK, Adanaspor Maçına Hazırlanıyor
1165 kez okundu
4
Kim Min-Jae, Fenerbahçe’ye transfer yapıyor: Kore’nin parlayan yıldızı
1144 kez okundu
5
Emre Belözoğlu: Allah bana 150 yıl ömür verseydi, böyle bir şey yaşayacağımı düşünmezdim
1114 kez okundu